FEMINISTKY.SK

Nič nevhodné (okrem sexizmu)
December 14th, 2011

Fernet, Dexia, skoro každá značka piva a kozmetických výrobkov... tak to by bol iba jemný náčrt toho, čo by sme ako feministky konzumentky mali bojkotovať (a že toho konzumujeme).

Nestíham už bojkotovať. Napríklad taký Telekom (predtým T-Mobile a T-Com). Jeho reklamy patria z rodového hľadiska k tomu horšiemu, čo na Slovensku máme (súťaž zlého so zlým tiež nie je žiadna výhra, viz. galéria).

Bezpečný internet pre deti je super myšlienka. Ale len za podmienky, že na nás nevyskočí dvojzmyselná pop-upová reklama:

„Stiahni to!“ (Najprv šaty, potom spodné prádlo, až nezostane celkom nič, len nahé ženské telo zakryté banerom). „Vašim deťom nič nevhodné nehrozí!“

Myslela som, že sexizmus je dosť nevhodný pre každú vekovú kategóriu. Sexistické prasiatko by sa naozaj uživilo aj na Slovensku. Ešteže mi končí viazanosť...

[gallery order="DESC"]

TAKTO NIE! Vo feministickom smetiaku pre sexistické a rodovo stereotypné reklamy bude postupne pribúdať ďalší archívny materiál.

TAKTO ÁNO! Ak máte tip na feministickú, profeministickú, rodovo subverzívnu, queer alebo weird reklamu, potešte ňou aj nás, dajte nám o nej vedieť.